ארגונומיה

ארגונומיה תקינה במשרד ובבית

בעידן המודרני אנו נמצאים ישובים מול המחשב או בדרכים למעלה מ-10 שעות ביום. העניין מתחיל כבר בכיתה א' ונמשך ברצף למעשה עד יום מותנו. אם ניקח בפריזמה של הזמן את השינויים שחלו על בן האדם המודרני החל מהמצאת הכסא ועד ימינו, נראה תהליך מואץ של עומסים ובלאי בעמוד השדרה ובמפרקיו.

הישיבה אינה בראיה לעמוד השדרה אך אנו יכולים באמצעות ארגונומיה נכונה, למזער נזקים.

כיצד אנו יכולים?

ניתן להשתמש גם במגבת מגולגלת באזור השקע המותני. הדום לרגליים בזווית של לפחות 45 מעלות מומלץ גם כן. אם אפשר רצוי גם מושב מנהלים עם משענת ראש שתוכל לפעול ככרית מנוחה לצוואר כאשר אתם קוראים מסמכים במחשב או גולשים באינטרנט. תתפלאו כמה שעות מול המחשב צווארכם לא מקבל מנוחה כלל. בשינה רצוי לישון רק על הגב או על הצד על כרית גל ארגונומית.

הדבר הראשון שאנו רוצים לדעת הוא כיצד לארגן את יציבתינו בהקשר ישיר לפעילות אותה אנו מבצעים ביום יום. אני רואה בארגונומיה המשרדית וארגונומיה של השינה את שני הנושאים המוזנחים ביותר. הארגונומיה המשרדית הנכונה מתחילה בייצוב המסך מול ארובות העיניים, חשוב שלא יהיה נמוך או גבוה מדי. רצוי להשתמש גם בכרית תמיכה לאזור המתני.

To find out if health coaching is right for you, come on and schedule a free initial consultation with me. During this, we will talk about you and determine how we can support you in achieving your life goals.

What are you waiting for?

Book an appointment now!